PAZARLAMA VE PERAKENDE
ALANIN MEVCUT DURUMU VE GELECEĞİ
Pazarlama, ürünün üretim öncesinden başlayıp satışı ve satış sonrası faaliyetlerini
içine alan geniş kapsamlı bir işletme faaliyetidir.
Genelde tüm gelişmekte olan ülkelerde olduğu gibi Türkiye'de de işletmeler
pazarlamaya önem vermemiş, onun yerine daha çok üretimle ilgilenmişlerdir. Ancak son
zamanlarda bu durum değişmekte olup büyük işletmeler yavaş yavaş modern pazarlama
tekniklerini uygulamaya başlamıştır.
Pazarlama kavramında pazarlama faaliyetleri, daha üretim yapılmadan önce başlar.
Üretim öncesi başlayan pazarlama faaliyetleri üretim yapılırken ve satıştan sonra da, satış
sonrası hizmetler şeklinde devam eder. Bütün işletmelerin ana hedefi kâr sağlamaktır.
Bununda gerçekleşmesi için iyi bir pazarlama ve perakende faaliyetinin olması gerekmektedir. İyi bir pazarlama ve perakende satış faaliyeti de istenen nitelikli satış elemanlarıyla gerçekleşmektedir. Gelecekte ayakta kalabilecek ve faaliyetini sürdürebilecek işletmeler pazarlama ve perakende satış ağını iyi kurabilen işletmeler olacaktır. Bu da yeterli eğitim almış elemanlarla olacağından, bu alanda büyük bir istihdam oluşmaktadır. Her işletme pazarlama yapacağı için, bu alanda eğitim görmüş elemanların iş imkânı oldukça fazladır.
Pazarlama ve Perakende Alanının Ek Puan Sağladığı Lisans Programları
Pazarlama ve Perakende Alanının Ek Puan Sağladığı Ön Lisans Programları
Alan Atölyemiz
Alan Tanıtım Sunusu
ALANIN ALTINDA YER ALAN DALLAR
* Satış Danışmanlığı(Detay)
* Sigortacılık (Detay)
Adres:
Zincirli Süfla Mah. Alparslan Türkeş Bul. No25 Zile/TOKAT
Telefon
03563171599