PAZARLAMA VE PERAKENDE

05.01.2013 1598

PAZARLAMA VE PERAKENDE

16-10-2023

ALANIN MEVCUT DURUMU VE GELECEĞİ
Pazarlama, ürünün üretim öncesinden başlayıp satışı ve satış sonrası faaliyetlerini
içine alan geniş kapsamlı bir işletme faaliyetidir.
Genelde tüm gelişmekte olan ülkelerde olduğu gibi Türkiye'de de işletmeler
pazarlamaya önem vermemiş, onun yerine daha çok üretimle ilgilenmişlerdir. Ancak son
zamanlarda bu durum değişmekte olup büyük işletmeler yavaş yavaş modern pazarlama
tekniklerini uygulamaya başlamıştır.
Pazarlama kavramında pazarlama faaliyetleri, daha üretim yapılmadan önce başlar.
Üretim öncesi başlayan pazarlama faaliyetleri üretim yapılırken ve satıştan sonra da, satış
sonrası hizmetler şeklinde devam eder. Bütün işletmelerin ana hedefi kâr sağlamaktır.
Bununda gerçekleşmesi için iyi bir pazarlama ve perakende faaliyetinin olması gerekmektedir. İyi bir pazarlama ve perakende satış faaliyeti de istenen nitelikli satış elemanlarıyla gerçekleşmektedir. Gelecekte ayakta kalabilecek ve faaliyetini sürdürebilecek işletmeler pazarlama ve perakende satış ağını iyi kurabilen işletmeler olacaktır. Bu da yeterli eğitim almış elemanlarla olacağından, bu alanda büyük bir istihdam oluşmaktadır. Her işletme pazarlama yapacağı için, bu alanda eğitim görmüş elemanların iş imkânı oldukça fazladır.

Pazarlama ve Perakende Alanının Ek Puan Sağladığı Lisans Programları

  • Bankacılık ve Sigortacılık
  • Emlak ve Emlak Yönetimi
  • Finans ve Bankacılık
  • Havacılık Yönetimi
  • Pazarlama
  • Sigortacılık
  • Uluslararası Ticaret
  • Uluslararası Ticaret ve Finansman
  • Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik
  • Uluslararası Ticaret ve Lojistik

Pazarlama ve Perakende Alanının Ek Puan Sağladığı Ön Lisans Programları

  • Bankacılık ve Sigortacılık
  • Çağrı Merkezi Hizmetleri
  • Deniz Brokerliği
  • Deniz ve Liman İşletmeciliği
  • Dış Ticaret
  • Emlak Yönetimi
  • Enerji Tesisleri İşletmeciliği
  • E-Ticaret ve Pazarlama
  • Hava Lojistiği
  • İnsan Kaynakları Yönetimi
  • İşletme Yönetimi
  • Kooperatifçilik
  • Lojistik
  • Marina ve Yat İşletmeciliği
  • Marka İletişimi
  • Menkul Kıymetler ve Sermaye Piyasası
  • Moda Yönetimi
  • Muhasebe ve Vergi Uygulamaları
  • Pazarlama
  • Perakende Satış ve Mağaza Yönetimi
  • Posta Hizmetleri
  • Reklamcılık
  • Sağlık Kurumları İşletmeciliği
  • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri
  • Sivil Havacılık Ulaştırma İşletmeciliği
  • Sosyal Güvenlik
  • Tarımsal İşletmecilik
  • Tıbbi Tanıtım ve Pazarlama
  • Turizm ve Otel İşletmeciliği
  • Turizm ve Seyahat Hizmetleri
  • Uçuş Harekat Yöneticiliği
  • Maliye

Alan Atölyemiz

16-10-2023









Alan Tanıtım Sunusu


ALANIN ALTINDA YER ALAN DALLAR
* Satış Danışmanlığı(Detay)
* Sigortacılık (Detay)